april 04, 2023

Ni bestämmer: Min kille älskar mig som mest...

När jag sover naken. Då kryper han ner bakom mig, drar sin hand över min kropp - på ett icke sexuellt sätt - och andas djupt nerifrån magen. Jag älskar när du är naken, suckar han mot min axel och somnar sen med ansiktet mot min nacke.

När jag pysslar med någonting och han gör något annat i närheten. Han kan inte passera mig utan att röra vid mig. En snabb smekning över ryggen, en puss i förbifarten. Jag tror att det är hans bästa stunder, när vi gör saker var för sig men är tillsammans.

När vi ligger skavfötters på soffan i slutet av dagen. Fipplar med varsin telefon eller tittar på något. Ofta känner jag att han tittar på mig då. Han ler när våra blickar möts. Jag älskar dig, säger han alltid, varenda gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar