april 30, 2023

Bara nonsens, skrolla vidare.

Söndag kväll och jag sitter skräddare i soffan. En lördag och nästan en söndag hann gå innan datorn öppnades. Min man lagar mat och det är meningen att jag ska arbeta ikapp veckan och förbereda nästa, men jag har inte lust. Två lediga dagar verkar göra mig bekväm. Jag undrar vad tre lediga dagar gör. 

Hursomhelst. Vi var på Arctic Monkeys igår. De var bra, sanslöst bra, men bandet interagerade ingenting alls med varandra och sångaren refererade till en låt som hans nya låt, inte bandets, och det är sånt som kan ge mig ett skav inombords.

Hursomhelst, igen. Jag borde jobba lite, en stund iallafall. Ville bara säga... ja, vad ville jag säga egentligen? Jag har verkligen ingen aning. Förlåt för att jag upptog er tid, önskar att jag kunde ge tillbaka den minut eller två som det tog att läsa detta nonsens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar