april 27, 2023

Kvällens status.

Så går dagen och jag genomför mitt allra första möte med min grupp och det är en så positiv stämning genom hela mötet. Alla är glada och förväntansfulla och när vi säger hej då känns det varmt och mjukt inuti.

Jag avslutar mötesdagen tillsammans med inredningsarkitekten. Hon har gjort en skiss med de möbler som vi bestämt, parat ihop med mattor och lampor mot en bakgrund av våra färgval. Det blir så fint att jag inte kan sluta le.

Vi bokar restaurang för första kvällen i Aten och börjar bläddra bland sommarkläderna i garderoberna. Barnet testar sina skjortor och jag beställer nya vita tygskor. Så kommer kvällen och foten är i princip bra. Svullnaden är borta och smärtan är på sin höjd en ömhet.

1 kommentar:

  1. Vad fint det låter! Så himla skönt att ditt första möte som chef gick så himla bra! :) Om ni flyger till Aten så kanske du kan ha stödstrumpor? Det rekommenderas ju gravida för minskad risk för blodpropp. Ett råd i all välmening. Kram Tove (ps. Stödstrumpor är säkert bra om man tar tåget också)

    SvaraRadera