december 18, 2022

Tips, och annat skit - Lucka 18.

Jag har alltid köpt dyrt smink. Tänkt att ju dyrare desto bättre måste det vara, men efter alldeles för många dyra misslyckanden trillade jag över ett tips om att Maybellines mascara Lash Sensational Sky High Macara skulle vara den bästa marknaden hade. 

Jag minns att jag stod och fingrade på den inne på Åhlens och tänkte att utsidan bekräftade alla mina fördomar om billiga mascaror. Men eftersom jag inte hade något att förlora slog jag till. Och hittade världens bästa mascara. På riktigt, det är den bästa mascaran jag nånsin haft. Så nu tipsar jag vidare.

4 kommentarer:

  1. Jag beställde direkt. Jag älskar den slags borsten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du gillar den!

      Radera
    2. TACK för tips! L’oreal har just slutat tillverka det jag bestämt hävdar VAR världens bästa mascara så nu är jag desperat efter en tronföljare!

      Nu har jag ett tips tillbaka, på tal om smink. Sedan jag jobbade en kort period i kosmetikbranchen kollar jag alltid tillverkningsdatum innan jag köper. All kosmetik ska ha ett batchnummer på förpackningen. Via t ex www.checkcosmetic.net kan du se när produkten tillverkades och vad dess ”shelf life” är!

      // LoHe

      Radera