december 20, 2022

Känslorna.

Jag har en känsla i kroppen. Jag började skriva att den är avslappnad, men jag vet inte om det är sant. Arbetsdagarna är minutiöst planerade och jag håller planen. Är i fas i slutet av varje dag. Bara en julklapp kvar att köpa, en julskinka att griljera och en grönkålspaj att laga.

Julklappen ska jag fixa imorgon och fredagskvällen ska spenderas i köket. På det viset är känslan avslappnad, men på ett annat plan finns det en spänning. En känsla av att 2023 kommer vara ett stort år.

Det känns som att jag går och väntar, väntar på att det ska hända.

4 kommentarer:

  1. Spännande känsla🙃
    Carina

    SvaraRadera
  2. En skön känsla, att något stort ska hända? Tycker det är något av det bästa med den här tiden på året, förväntan inför det som kommer, omstarten.

    Och mascaran ÄR verkligen jättebra! Tack igen för tipset!
    // Lohe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Kul att du gillar mascaran! 😊

      Radera