oktober 01, 2019

Vill egentligen bara sova nu.

Hej från soffan. Jag jobbar hemifrån idag, med barnet vid min sida. Han opererade sitt nageltrång tidigare idag och det var bland det värsta jag sett. Jag var tvungen att sätta mig ner på golvet bredvid britsen och hålla huvudet mellan knäna för att inte svimma. Både doktor, sköterska och barn tittade mycket oroligt på mig där ett tag.

Nu är vi hemma igen och världen snurrar inte längre, även om jag känner mig rätt medtagen. Barnet har fortfarande bedövning i tån och känner ingenting ännu, men doktorn har förvarnat om att det kommer göra ganska ont när bedövningen släpper. Jag har bunkrat upp med alvedon, ipren och hans favoritglass. Han ligger i soffan med foten i högläge och tittar på netflix och ännu verkar det inte gå något nödläge på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar