augusti 23, 2022

Tomma rutor.

Jag fick veta något igår. Något som förändrar saker runt mig men som inte nödvändigtvis behöver påverka mig särskilt mycket. Ändå skaver det av någon anledning, inte för att det är fel eller dåligt, utan för att det är rutor utan namn och bristen på namn skrämmer mig.

Jag har bestämt mig för något och det enda som kan äventyra mitt beslut är om ett namn dyker upp i en av de där tomma rutorna. Allting kommer bli så mycket svårare om det där namnet dyker upp, om det kommer tillbaka.

4 kommentarer:

  1. Så spännande och kryptiskt du skriver! Jag har två teorier: antingen handlar det om ditt jobb eller så handlar det om din relation...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låt oss säga så här: du har inte fel. Haha, det blev inte mindre kryptiskt nu va?

      Radera
  2. Kanske båda två? ;)

    SvaraRadera