maj 03, 2018

Nuläget och härifrån.

Jag är sjuk igen. Det känns som att jag är sjuk hela tiden? Läste bakåt och det är sant, jag är sjuk hela tiden. Det är en månad sen jag hade feber och ont i halsen sist. Jag ligger nerbäddad i sängen, har ätit mig genom ett sexpack glassbåtar och druckit fyra koppar te. Jag kommer vara så orimligt kissnödig hela eftermiddagen. Som sällskap har jag den tråkigaste rapporten nånsin att fylla i. Fast det passar mitt mående, så det är okej.

Ikväll har vi vår första stämma i bostadsföreningen och jag måste gå. Det måste man. Extra mycket för att jag fick ett samtal från valberedningen häromdagen, de frågade om de fick föreslå mig till styrelsen. Det är tydligen vad man får när man är nyfiken och ställer en massa frågor om fastigheten. Visa intresse och du ges en stol. Hursomhelst, det är bara som suppleant så det kommer nog inte bli så farligt. Bara jag överlever stämman ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar