mars 28, 2023

Ge mig orden.

Jag vet inte vad jag ska skriva om. Börjar skriva om hur en främling gav mig en komplimang för min stil på tunnelbanan imorse, men orden ser bara skrytsamma ut. Så istället skriver jag om saker jag gjort på jobbet, men herregud det är ju det enda jag skriver om. 

Börjar skriva om att rättegången är klar och att domen ska komma den här veckan, men nej. Jag vill aldrig mer tänka på det. Så jag antar att jag faktiskt har slut på ord.

Nu riskerar det ju att bli jäkligt pinsamt om kommentarsfältet ekar tomt, men är det någon som vill önska en rubrik? Något som ni vill att jag ska skriva om? Berätta för mig.

10 kommentarer:

  1. Vad läser / lyssnar du på nu?
    Månadens bästa desserter!
    / Carin

    SvaraRadera
  2. Hur går det med boken du håller på och skriver? Din syn på skrivande överlag?
    Carina

    SvaraRadera
  3. Skulle vilja höra hur den perfekta sommardagen i ett semestertomt sthlm skulle se ut för dig 😍

    SvaraRadera
  4. Om jag hade fått bestämma helt själv hemma, så.....

    Min kille älskar mig som mest när.....

    Jag älskar min kille som mest när....

    När jag går till Systemet köper jag....



    SvaraRadera
  5. Om när du fick barn så ung

    SvaraRadera
  6. Om det inte känns allt för personligt så hade det varit intressant att höra lite tankar kring att inte skaffa fler barn när du fick första så ung. Eller ja, det är ju inte för sent än såklart, men känns inte som att det är ett tänkbart scenario utifrån tidigare inlägg…

    SvaraRadera
  7. Fattar att det kanske är lite tråkigt för dig att skriva om men jag är lite nyfiken på ditt jobb? Hur hamnade du där osv? Något självisk fråga pga funderar på att byta bransch helt men tror du kan massa tekniska saker (?) och jag jobbar med människor liksom.

    Annars kanske skriva om var du köper dina kläder! Låter dunderfint med smörgul blus tex :) men tar gärna emot tips på pyjamas för det är ju världens bästa plagg.

    SvaraRadera
  8. Din träningsrutin!

    SvaraRadera
  9. Om vänner och vänskap

    SvaraRadera
  10. Du verkar jobba väldigt mycket och tycka om ditt jobb. Hur ser du på work - life balance? Lever du för att jobba, eller jobbar du för att leva? Kram Eva

    SvaraRadera