mars 17, 2023

Drinkrelaterat.

Vaknar med ett tungt huvud. Känner av vinet och drinkarna men kanske allra mest de alldeles för få sömntimmarna. Min VD ringer redan innan halv åtta. Han vill göra ett motdrag i hyresförhandlingen men vill ha mig med på tåget. 

Jag kan inte låta bli att le över hur rart det är. Han brukar säga att hans motto är "work hard, be kind" och jag har börjat tänka att det är mitt motto också.

Men det var inte det som det här skulle handla om idag. Det skulle handla om min huvudvärk. Jag jobbar från köksbordet idag. Har spridda möten på förmiddagen samt ett arbetsmöte på tre timmar med koncernledningen i eftermiddag. Det är fel dag att ha en drinkrelaterad huvudvärk.

Jobbar även klart den där mässan, utvärderar och följer upp mellan mina möten, för jag vägrar låta mässan följa med in i nästa vecka. Den ska vara över och förbi och aldrig mer när vi lämnar vecka elva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar