augusti 08, 2023

Morgondagens problem.

Jag har, för första och förhoppningsvis sista gången någonsin, träningstights på mig på kontoret. Regnet öser ner utanför fönsterna och jag behövde något som torkar snabbt. Plus att det ändå inte är någon här. Bara IT-supporten och de är nittonåringar i hoodies och baggy jeans, de dömer mig inte.

Jag har inte någon fart i mig idag heller, jag kan känna det trots att klockan ännu inte slagit nio. Det har kommit tre nya mail sedan jag stängde igen datorn igår och det är ingen panik att hinna det som ska hinnas med nya kontoret den här veckan. 

Så jag latar mig, drar fötterna efter mig, skyndar inte med något. Kommer antagligen upptäcka på torsdag eller fredag hur mycket det faktiskt är att göra och lär väl behöva jobba som en dåre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar