augusti 29, 2023

De säger ju att man ska klä sig för jobbet man vill ha.

Jag har en ny kavaj. Trillade över den på en rea i somras och kunde inte låta bli, fast den egentligen är mycket modigare än jag. Det är en blandning mellan kavaj och cape. (Här är en liknande fast vit, min är svart men också försvunnen från www).

Idag bar jag den för andra gången. Fick lika många komplimanger båda gångerna. Jag har inte vågat bära den på kontoret ännu, bara fram och tillbaka. Känner mig absolut som en superhjälte, men en rätt snygg sådan om jag ska vara ärlig.

7 kommentarer:

  1. Supersnygg, klart den ska få vara med på kontoret!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! (Har för övrigt försökt kommentera hos dig flera gånger men det går inte. Senast nu precis sa den ”Ooops! Hittade en annan likadan kommentar från dig” så antar att jag upprepar mig 😅)

      Radera
    2. Vad märkligt, men ja, nu kom den fram! Vet ju inget om hur det ser ut när man kommenterar där utan att vara inloggad i wordpress..

      Radera
  2. Otroligt snygg! Kan tänka mig att den passar dig perfekt. Klart du ska ha den på kontoret också!

    SvaraRadera
  3. På Kristallen galan var det minst två olika pristagare som hade liknande i vitt...

    SvaraRadera