augusti 19, 2023

Goda nyheter.

Äntligen sker små förbättringar. Hennes kropp andas på egen hand när respiratorn tas bort för tredje gången. Pupillerna drar ihop sig när de lyser i hennes ögon, hjärtat har slutat flimra och hjärnan visar inga tecken på skador.

Hon är fortfarande inte kontaktbar, men hon reagerar på smärta, grimaserar när de drar ut slangen ur halsen. Det betyder att hon rört sig från koma till djup sömn. Det betyder att hon finns kvar där inne. Det betyder att det finns hopp. 

6 kommentarer:

  1. Åh <3 det var goda nyheter!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar för att allt kommer gå bra.

    SvaraRadera
  3. Saknar ord för veckan du haft och vad du och din familj går igenom. Fint med en ljusglimt, ber en liten bön till universum att det fortsätter åt det hållet!
    Lohe

    SvaraRadera
  4. Herregud, så fint❤

    SvaraRadera
  5. Åh... det finns hopp. Jag läser ikapp här idag. Otroligt vad tungt ni går igenom just nu. Jag hoppas att din man håller om dig genom allt det här. Jag tänker att du kanske kan sjukskriva dig om du behöver mer ro. Fint att du har din bror i detta. Kram! /Tove

    SvaraRadera
  6. Vet inte vad jag ska säga mer än: KRAM! Och jag hoppas att allt går bra. Fruktansvärt alltihop, men underbart att hon verkar repa sig. Kroppen klarar så mycket.

    SvaraRadera