december 10, 2021

Tips, och annat skit - Lucka 10.

I likhet med ungefär alla andra har jag upptäckt suröl. Jag dricker inte öl annars, men suröl, helvete hörni. Utan att överdriva kan jag meddela att jag älskar suröl. Det får inte smaka öl alls, bara fruktigt och bärigt och så surt att gommen drar ihop sig.

Här kommer mina bästa surisar. Varsågoda!

Brewski Triple Berry Pie

Brewski Strawberry Pie

Brewski Rhuberry Pie

Brewski Pineapple Pie

Friends Kärleksfika Sour

Friends Blackcurrant Cupcake

Friends Raspberry Salty Licorice Cupcake Sour Gose

3 kommentarer:

  1. Har du testat Glögg sour? Det är ett jultips till dig annars! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, den har jag missat! Åtgärdar omedelbums. Eller åtminstone ikväll. Tack för tips!

      Radera
    2. Finns inte i Stockholm. 😭

      Radera