december 05, 2021

Kämpa, SJ.

Hej från ett tåg som susar fram, från den ena kusten till den andra. Om det går som det är tänkt är jag framme vid sexsnåret, men vi har precis påbörjat susandet så det vet vi inte än. SJ är ju ändå SJ.

Om planen står fast ska jag promenera förbi en Ica på väg till hotellet, köpa en wrap eller något liknande innan jag checkar in. Byta om till träningskläder och besöka hotellets eminenta gym för ett kvällspass.

Duscha i en halv evighet, äta min wrap i sängen, läsa en bok, släcka lampan vid tjugotvå och sova tio fina timmar. Äta en långsam frukost, antagligen svara på några mail och sen promenera till kunden som har sitt kontor bara runt hörnet. Livet va, hörni.

4 kommentarer:

  1. Åh vad gött det låter! Välkommen till västkusten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Känns fint att vara här!

      Radera
    2. Vad bra! :) Skriv gärna en liten utvärdering sedan! Jag som västkustbo (och fd göteborgare) undrar om du känner av "en annan lunk" i Göteborg jämfört med Stockholm, eller nåt. Vad slås man av (spontant) som stockholmare i Göteborg, undrar jag?

      Radera
    3. Åh, spännande frågeställning. Återkommer!

      Radera