maj 01, 2021

Den där citronbullen.

Häromdagen skrev jag om allt som jag vill äta och Emma undrade om jag ville testa en citronbulle från caféet Ingrid, för att bespara henne en lång promenad i onödan om bullen inte var god. Och kan man hjälpa andra så bör man hjälpa andra. 

Hallå där lilla citronbullen från Ingrid!


Den smakar sprött av socker, sött av smält smör och syrligt av len citron. Det är en väldigt fin kombination. Intressant med citronsmaken som bryter av allt det söta som bullar är. Det är en bulle som är hundra procent värd en lång promenad, fast å andra sidan brukar jag tycka det om de flesta bullarna. Deras vaniljbulle såg också otroligt god ut. Äppelkakan med. Kanelbullarna luktade inte äckligt. 

Någon annan som vill önska test av saker man kan äta? Jag är till er tjänst, beställningar tas emot nedan. 

2 kommentarer:

  1. Tack! Jag blev så glad 🥰 Då får jag ta mig en promenad. Jag gillade det förra inlägget med, kul med bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att kunna hjälpa till, särskilt när det handlar om att testa bullar. 🙂 Berätta om du gillar den sen!

      Radera