maj 09, 2021

Vecka nitton.

På fredagen dimper ett tjockt brev ner i brevlådan. Jag vet vad det är. Öppnar försiktigt kuvertet och drar fram en bunt med sidor. Det är min bok. Åtminstone den första halvan av den, den som inte bara lever i mitt huvud. 

Jag bläddrar genom sidorna. Tittar på den prydliga texten. Att hålla den i min hand, att se texten i utskrift, i svart på vitt. Herregud. Den är inte ens färdig och ännu mindre i närheten av att bli utgiven, ändå fyller den mig med en otrolig stolthet. Den är min. Jag har gjort det här. Skrivit alla de här orden, formulerat meningar, skapat ett sammanhang. 

Jag tar med mig den tjocka bunten till soffan. Läser i timmar, håller en bläckpenna i handen och stryker här och var, skriver noteringar i kanten. Nu ska jag vara ledig i en vecka och kanske, kanske har jag en färdig bok sen.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, släppte han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformel som skulle kunna hjälpa mig att besegra för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
    1) Love Spells
    2) lösning och botemedel mot all sjukdom
    3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
    4) Äktenskapstavlar
    5) Graviditetsförtrollning
    6) Breakup Spells
    7) Dödsförtrollning
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här fantastiska mannen om du har några problem för en hållbar lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Min man har börjat behandla mig bättre, och det har varit en läkningsprocess för oss båda. Mardrömmen som varat i nästan 2 år är äntligen över. Det är som att vi blev kära igen! Vi har båda lagt det förflutna bakom oss och försöker gå framåt – och för första gången på länge ser framtiden mycket ljusare ut. Jag kan inte med ord uttrycka hur tacksam jag är mot Dr Ilekhojie! Det är som att vi äntligen har återupptäckt de där sakerna om varandra som fick oss att bli kära från första början. All oro och stress har helt enkelt försvunnit. Tack Dr Ilekhojie för att du räddade mitt trasiga äktenskap. Jag och min man lever lyckliga igen. Allt tack vare Ilekhojie. Kontakta honom för att återställa ditt äktenskap E-post: (gethelp05@gmail.com Ring eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera