maj 29, 2021

Apropå nyss.

Tryckte på publicera för inlägget under och kände hur det skavde till inuti. Kände att jag lät som en människa som jag inte vill vara, så här kommer två förtydliganden:

1. Jag fattar att alla vuxna inte bara kan köpa sig det som man vill ha. Det kan inte min man heller. Men rimligtvis kan han köpa sig det som han vill ha inom samma prisintervall som jag skulle kunna köpa present till honom. Det vore ju jättekonstigt om han inte hade råd att ha kläder på kroppen och jag har råd med svindyra presenter. Ja, men ni förstår.  

2. Jag går normalt inte runt med spritflaskor i träningsväskan. Köpte den som en del av överraskningskvällen på väg hem från gymmet igår och att lämna den kvar i väskan var ju ett ypperligt gömställe. Vill inte att ni ska tänka på mig som tjejen som har en gömd whiskyflaska i träningsväskan. 

8 kommentarer:

  1. Hahaha, jag tänkte inte ens tanken men älskar att du kände dig tvungen att förklara flaskan i väskan��

    SvaraRadera
  2. Det lät som en superfin planering! Hoppas ni fick en härlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Vi som läser förstår vad du menar <3 jag kanske skulle träna oftare om jag hade sprit med mig!

    SvaraRadera
  4. Men hahaha!
    Hade väl kanske varit lite skavigt om du istället försökt toppa sånt som han kan köpa sig själv - med ännu dyrare presenter. Det här låter som en toppenkväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja exakt! Det blev en fin kväll 🙂

      Radera