december 31, 2023

Det allra sista av 2023.

Nyårsafton. Jag kunde inte vara mer redo att lägga 2023 bakom mig. Vill ingenting hellre än att blicka framåt. Men först ska vi göra oss en nyårsafton. Jag kommer fira att ett nytt år är här, inte så mycket året som varit. Nytt år, nya tider, ett nytt jag och så vidare.

I hallen står våra weekendväskor, min mans kostympåse och presenten till värdparet. Om ett par timmar går tåget till Norrköping, till en nyårsafton tillsammans med mina bröder och deras fruar. 

Men först väntar några timmar på hotellrummet, bara min man och jag. Vi ska korka upp en liten flaska bubbel, bada badkar och långsamt göra oss redo för en nyårsafton innan taxin hämtar oss för att ta oss hem till min bror.

Gott nytt år, fina ni. Hoppas att 2024 kommer med allt som ni någonsin önskat er.

1 kommentar: