december 27, 2023

Chokladpraliner och små silkiga silverklänningar.

Höll stenhårt i mitt mellandagslöfte och spenderade halva dagen i soffan. Läste ut Verity av Colleen Hoover i soffan, med fötterna i min mans knä och med julens sista chokladpraliner mellan oss.

Spenderade andra halvan av dagen på gymmet samt på stan. Min man köpte en ny kostym att inviga på nyårsafton, vilket påminner mig om att jag måste bläddra bland mina klänningar för att se hur jag bäst matchar hans nya mörkgröna yllekostym. 

Min ursprungsplan för nyårsafton var en silkigt silvrig miniklänning ovanpå en tunn långärmad svart tröja och svarta strumpbyxor, men det kommer se ut som att han lämnade frun hemma och tog med sig sin slampiga flickvän på hotell och så kan vi ju inte ha det. Så nu ska jag gå och hitta något vuxet och propert att ha på mig istället. Hej!

2 kommentarer:

  1. Mörkgrön yllekostym! Läckert! 👌

    Lohe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så mörkt, mörkt grön att man typ inte ser att den är grön. Så fin!

      Radera