mars 23, 2020

Tack och godnatt.

Måndag kväll och klockan har just slagit över till nio. Jag är så trött, sitter här och slår med ögonlocken, måste kämpa för att hålla dem öppna. Skrev nästan att jag inte vet varför, men om man bryter ner dagen och vad den har bestått av är det inte särskilt konstigt.

Förutom mina åtta arbetstimmar (nåja) har jag även städat lägenheten och bäddat rent i sängarna, tvättat tomt i tvättkorgen och lagat mat. Hann även med fyra kilometers promenad på lunchen och sju kilometers löpning på kvällen. Okej, jag sprang inte exakt alla sju kilometerna men för att vara första löpturen på fjorton dagar var det verkligen a-ok.

Nej, nu mot sängen. Intalar mig själv att det är för att läsa nån timme men lär väl somna två sidor in i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar