mars 02, 2020

Måndagar.

Måndag kväll. Jag loggar in här utan att veta vad jag ska skriva. Jag brukar ha någon slags plan, men det har jag inte idag. Bara ett kliande i fingrarna. Det kliar i ögonen också, fast av trötthet. Jag längtar till sängen, till att krypa ner mellan prassliga lakan och läsa i femton minuter och sen inte kunna hålla ögonen öppna.

Ska bara steama tröjan som jag tänkte ha imorgon först. Det får bli en ny tröja till samma jeans och boots som jag hade idag, för jag orkar inte riktigt tänka. Och så ska jag bara blanda till blåbären och den grekiska yoghurten som jag äter varje morgon men aldrig hade ätit om jag hade gjort den samma morgon.

Jag tror att det är det enda som jag ska göra, innan jag gör det andra.

1 kommentar:

  1. Allt tack vare Dr Ajayi kunde jag återfå min man, det verkar som en dröm när det hände för att vi var separerade i nästan ett år och den perioden var bland min värsta stunder i livet eftersom jag verkligen älskar min make. Jag säckade honom för att komma hem för att vara med mig och mina barn men han vägrade. Min vän Doris berättade för mig hur hon kunde vinna tillbaka sin man med hjälp av stavagern Dr Ajayi eftersom de gick igenom skilsmässa, hon sa att han hjälpte henne att få tillbaka fred i sitt hem. Jag har inget annat val än att ge stavbeslagen Dr Ajayi ett försök, jag skrev honom på hans WhatsApp-nummer: +2347084887094 och förklarade saker för honom. Han berättade för mig att vara lugn och vissa saker som behövs för att återfå mitt hem följde jag hans instruktioner, efter tre dagar av trollformeln kom min man hem med en stor nallebjörn och bad mig förlåta honom för alla hans fel och utifrån det till denna dag har min familj fyllts av kärlek. Kontakta Dr Ajayi stavsagare idag, han har lösningar på alla livsproblem, var inte blyg för dina problem, du bör kontakta honom på WhatsApp: +2347084887094 eller E-post: drajayi1990@gmail.com för en varaktig lösning.

    SvaraRadera