april 01, 2019

Kämpar lite här.

Jag saknar motivation. Spenderar en lördagseftermiddag med att promenera i fjorton grader och solsken, låter ord bilda meningar i mina tankar och tänker att jag ska placera dem här. Lagar en lasagne på lördagskvällen och mina föräldrar sitter vid vårt matbord. I mitt huvud formulerar sig meningarna som berättar om vad vi säger. På söndagen går vi genom vind och sol och snö. Jag vet precis hur det kommer se ut när orden hittar ut ur mig.

Men det blir inte så, för när bokstäverna ska trilla genom mina fingrar, ta form i svart mot vitt på min skärm, då blir det aldrig särskilt bra. Det känns som att jag saknar motivation. Som att jag inte riktigt orkar formulera ord av bokstäverna, meningar av orden. Som att det litegrann ändå kan kvitta. Säkert är det bara en svacka, säkert kommer känslan nog snart försvinna.

3 kommentarer:

  1. Ja, jag hoppas känslan går över snart för du skriver himla bra och snyggt!

    Samtidigt kan jag känna igen de där tankarna som liksom är i text och jag känner också igen att texten jag formulerat i tanken sedan ändå blir något annat när jag ska skriva den. Märkligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad snäll du är. Ibland kanske det bara är så. Det kommer gå över, det går alltid över.

      Radera
  2. Mitt namn är Lilian N. Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.saguru har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex-man tillbaka med sin magiska och kärleksspell. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Drsaguru email på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att åtgärda relationen. och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru verkligen är en riktig stavning. BEHÖVER DU HJÄLP KONTAKT LÄKARE SAGURU NU VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig lycklig i din relation.och hans också perfekt i
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 FRUKTER AV WOMBEN
    4 PROMOTION SPELL
    5 SKYDDSPEL
    6 BUSINESS SPELL
    7 bra jobbspel
    8 LOTTERY SPELL och CASE CASE SPELL.

    SvaraRadera