juli 18, 2023

Om tiotusen steg och en serie.

Att mina arbetsdagar sällan är stillasittande dessa dagar betyder att jag är uppe i mina tiotusen steg när jag lämnar kontoret. Varje dag följer träningsväskan med till kontoret och jag varierar att träna innan, under och efter arbetsdagen. Har inte bestämt mig för vilket jag gillar bäst ännu. Kanske fortsätter jag variera.

Igår kom jag hem före min man. Vi möttes på gymmet, han startade sin träning när jag avslutade min. Gick hem, duschade, knöt på en kimonoklänning och snurrade upp håret i en knut. Hällde upp ett glas rödvin och lät fransk jazz strömma från högtalarna medan jag lagade mat.

Efter middagen låg jag på soffan och snabbspolade mig genom de fem första avsnitten på andra säsongen av "And just like that". Vill se serien samtidigt som jag uppenbarligen inte riktigt vill se den.

2 kommentarer:

  1. Tycker andra säsongen är bättre än första. Är helt för att ta upp känsliga ämnen såklart men det blev för uppenbart i första säsongen att de ville klämma in allt på ett övertydligt sätt. I andra säsongen tas det upp mer naturligt tycker jag.

    SvaraRadera