juli 14, 2023

Det bästa av sällskap.

Den andra veckan av att packa upp och ställa iordning avrundas nu och det kanske allra bästa från de här veckorna har varit sällskapet. Aldrig förr har jag lyssnat på så mycket böcker. Många har det blivit och ännu fler hinner det bli innan kontoret är klart. 

Här är böckerna som jag har lyssnat på och tyckt om:
Alla somrar med dig, Carley Fortune
Hjälten, Dean Koontz
Svärsonen, TM Logan
Min lyckliga plats, Emily Henry
Skärvor av minnen, Laurie Halse Anderson
Crimson Lake, Candice Fox
En ärlig lögn, Tarryn Fischer
En gnista i mörkret, Stacey Willingham
Phantoms, Dean Koontz
Spelet, Elle Kennedy

Och dessa ligger och väntar i min bokapp:
Dit floden för dig, Shelley Read
Vansinne, Dean Koontz
Lita på mig, Willow Rose
Husbåten vid kajens slut, Sarah Jio
Färskt vatten till blommorna, Valérie Perrin
De bortglömda namnens bok, Kristin Harmel
Kvinnan med stjärnan, Pam Jenoff

Det var veckans boktips, nu ska jag träffa Rachel över en lunch. Också ett förtjusande sällskap! Puss, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar