juli 27, 2023

Om fyra regniga dagar i Paris.

På måndag åker vi till Paris. Jag uppdaterar väderprognosen femtioelva gånger om dagen, men den visar ändå bara regn. Min man säger att det inte gör någonting, att vi kan sitta under tak på uteserveringar och titta på Paris i regnet, och det låter ju faktiskt ganska mysigt.

Jag kan fortfarande ha mina klänningar, men med en tröja över vilket ju inte gör dem sämre. Jag kan köpa ett par låga gummistövlar och fina strumpor som får kika fram över kanten. Vi kan promenera under varsitt paraply och ofta hitta tillbaka till hotellet för att bara vara nära, bara vara lediga, bara vara tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Om du har butiken Normal i din närhet så har dom världens sötaste sockor 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså vi har precis upptäckt butiken Normal! Så mycket bra grejer till inga pengar alls ju! Ska absolut kolla sockor. 🥰

      Radera
  2. Prognosen såg likadan ut när vi skulle dit i slutet av mars men när vi väl var där kom det enbart några droppar en dag. Håller tummarna för att det blir samma för er! Och ni kan absolut sitta under tak på uteserveringar och dricka vin ändå, de flesta bistros har rejäla tak och ibland även väggar. Hoppas semestern blir fin, oavsett väder. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas! Prognosen ändras hela tiden så vi får väl se hur det faktiskt blir. Tack och kram!

      Radera