juli 05, 2023

Håller fortfarande budget.

Ledsen för att det enda jag skriver om just nu är jobbet. Det är för att den här flytten äter upp all min hjärnaktivitet. Går och lägger mig på kvällen och kan inte somna, tänker att vi kan skippa natten och gå direkt till morgonen. Skrev igår att jag skulle göra mig en kväll med noll och nada jobb, men så blev det då rakt inte.

Lade istället timmar och åter timmar på att googla och beställa coffee table books till loungen, tvål, handsprit och handkräm i fina förpackningar till samtliga toaletter samt brädspel och pussel att stapla i en hög på ett av de mindre borden i matsalen. 

Beställde även boxar med mensskydd från Menssäkra i färgen lakrits och därmed tror jag att jag har shoppat klart till kontoret. Om jag inte har glömt något, vilket jag antagligen har. 

2 kommentarer:

  1. Krukväxter? En låda med garn och virknålar? Mandalabok... hihi /Tove

    SvaraRadera
  2. Vilka brädspel köpte du? Och är det ni som jobbar som ska använda dem eller gäster? Har inte riktigt grepp om vad du jobbar med känner jag, trots att jag läst i många år.

    SvaraRadera