augusti 10, 2021

Diverse.

Igår svarade jag på semesterns första mail. Jag har haft lite koll via mobilen på vad som trillat in och igår kände jag att nej, det här går inte när samma människa mailat fyra gånger, trots autosvar om semester. 

Jag fick tänka några sekunder när jag skulle skriva in lösenordet. Det kändes som ett gott tecken. Svarade på mailet och frågorna, skrev att jag fortfarande har semester och att vi kan höras mer nästa vecka. Där gick tydligen gränsen för hur mycket jag jobbar när jag är ledig.

Annars då? Jag har fått min andra vaccinspruta och kan således inte lyfta armen. Barnet har fått erbjudande om covidvaccin, men neurologen bad oss vänta tills han är uppe på full medicindos nästa vecka, eftersom feber sänker kramptröskeln och han hädanefter måste akta sig för förkylningar och infektioner för att inte öka risken för anfall.

Det känns konstigt att ha sånt att förhålla sig till. Att aktivt behöva akta sig för infektioner. Han som alltid har varit den friskaste människan jag känner och plötsligt har han en epilepsidiagnos och pågående hjärtutredning. Nej, nu stoppar vi tankarna här. Jag har svårt att acceptera allt och hanterar det genom att bara tänka på det i små doser. 

På tal om små doser så har han ätit medicin i nästan två veckor och på det stora hela går det bra. Han mår okej, om än kanske inte toppen. På torsdag trappar han upp medicinen till det som förhoppningsvis blir det sista steget. Jag hoppas att biverkningarna försvinner en efter en. Att såren i munnen börjar läka, att magen slutar svida, att han blir glad igen.

Nej, nu står han här, barnet, och undrar om vi inte skulle umgås. Det ska vi, det ska vi verkligen. Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Hello, I am Theresa Williams After being in relationship with Anderson for years, he broke up with me, I did everything possible to bring him back but all was in vain, I wanted him back so much because of the love I have for him, I begged him with everything, I made promises but he refused. I explained my problem to my friend and she suggested that I should rather contact a spell caster that could help me cast a spell to bring him back but I am the type that never believed in spell, I had no choice than to try it, I mailed the spell caster, and he told me there was no problem that everything will be okay before three days, that my ex will return to me before three days, he cast the spell and surprisingly in the second day, it was around 4pm. My ex called me, I was so surprised, I answered the call and all he said was that he was so sorry for everything that happened that he wanted me to return to him, that he loves me so much. I was so happy and went to him. That was how we started living together happily again. Since then, I have made a promise that anybody I know that has a relationship problem, I would be of help to such a person by referring him or her to the only real and powerful spell caster who helped me with my own problem. His email: {drogunduspellcaster@gmail.com} you can email him if you need his assistance in your relationship or any other Case.
    1) Love Spells
    2) solution and cure to all sickness
    3) Herbal Cure for any disease/sickness
    4) Marriage Spells
    5) Pregnancy spell
    6) Breakup Spells
    7) Death spell
    8.) You want to be promoted in your office
    9) want to satisfy your lover
    10) Lottery
    Contact this great man if you are having any problem for a lasting solution
    through {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera