juli 13, 2024

Dagens plan

Vaknar till första semesterdagen med halsont och huvudvärk. Är det inte väldigt typiskt, att det blir så? Jag har en lista med saker att bocka av idag. Jag tror att jag ska lägga in en middagslur på listan.

Det ska regna idag och det passar mig. Vi ska tvätta, frosta ur kyl och frys för man kan nästan inte stänga frysen nu, vi ska köpa solskyddsfaktor, cigarrer och tvål, schampo och hårinpackning.

Dricka te och äta glass och vila och sova och läsa är punkter som jag precis skrev in i listan. Bli frisk kanske också får bli en aktivitet.

2 kommentarer:

  1. Det är så jäkla surt! Men då sjukskriver man sig, så får man i alla fal igen semestern..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller dock tummarna för att jag mår bra på måndag. Mådde bättre efter att ha sovit lite middag. 😌

      Radera