maj 19, 2023

Om att glömma.

Jag glömde blogga igår. Första gången bloggen rullade in i tankarna var sent på kvällen när jag stod med tandborsten i handen. Det har nog bara hänt några få gånger att jag glömmer, att jag inte ens tänker på bloggen.

Det är en vanlig arbetsdag för mig idag. Möten från halv nio till halv fem, en timmes lunch däremellan. Barnet drog till sin pappa i onsdags men kommer hem ikväll, för imorgon ska vi ha möhippa och svensexa för min mans syster och fästman.

Min man är ledig och ska hänga med sin andra syster för att förbereda. Vi kommer starta och avsluta svensexan och möhippan tillsammans, och timmarna mellan ska vi spendera isär. Det är fortfarande tusen saker kvar att ordna, men det blir deras problem för nu startar min arbetsdag. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar