maj 04, 2023

Ni bestämmer: Mina dagar.

Sista frågan! Den handlar om vad jag egentligen gör om dagarna. Nu är ju det lite i ett skifte, fast grunden är densamma. Jag kommer att fortsätta arbeta med att leda interna projekt. Det är projekt som nästan alltid rör sig om att ordna stora event, producera årsredovisningar eller lansera saker. Den stora skillnaden i min nya roll är att jag bara kommer driva projekt för koncernledningen, mindre projekt kommer inte rymmas i mina dagar.

Mitt andra fokus kommer vara att leda avdelningen som implementerar, administrerar, koordinerar och förvaltar våra centrala avtal. Det är en grupp om fyra personer som är otroligt kunniga och självgående så jag tror inte att just ledandet kommer ta särskilt mycket tid, men precis som i alla stora organisationer finns det frågetecken som behöver rätas ut och arbetssätt som behöver förankras.

Så mitt dubbla fokus kommer fortsätta och jag tror att det är en absolut nödvändighet för mig, för båda delarna i mitt arbete är sånt som jag älskar och jag tror att just kombinationen i det är vad som gör mig bra på det jag gör. Jag är väldigt glad att min arbetsgivare förstår och tar tillvara på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar