oktober 07, 2022

Medicin.

På måndag åker jag till Malmö. Jag åker tidigt, är framme lagom till att jag hinner checka in på hotellet och ta mina sista teamsmöten på rummet. Det sista mötet slutar sjutton och efter det får jag inte jobba, det har jag bestämt.

Jag ska bo på MJ's, har bokat ett rum med badkar. Ser framför mig hur jag tar en drink ensam i baren när arbetsdagen är över, äter middag med en bok som sällskap, sjunker ner i badet efteråt. Sidenpyjamas och krispiga lakan. Somna vid tjugotvå.

6 kommentarer:

  1. Åh vad jag saknar att resa själv (i Sverige) och bo på hotell!
    Lohe

    SvaraRadera
  2. Jag bodde på hotell ensam en natt i Göteborg i maj. Som jag njöt! Utan hunden till och med. Det fanns en spaavdelning, mmm...
    Carina

    SvaraRadera
  3. MJs är superbra. Vill du inte äta där så kan jag tipsa om Sushi Rebellion som ligger precis i närheten.

    SvaraRadera