oktober 18, 2022

Förskräckt och förväntansfull.

Om prick en vecka går startskottet för nordens största säkerhetsmässa. Den har tagit nästan all min vakna tid den senaste månaden. Vi har tagit fram en monter, planerat för content kring de affärsområden som ska visas upp, skapat det digitala materialet, bestämt hur mässan ska bemannas, bokat hotell, affärsmöten och middagar, skrivit ihop inbjudningar till våra kunder.

Vår monter är en av mässans största och jag tror att den kommer vara en av de finaste. Jag vågar vara stolt redan nu, innan vi ens är i mål. Det är inte min förtjänst, det är tack vare mitt team. Det är en ynnest att få arbeta med människor som är proffs ut i fingerspetsarna.

Jag drömmer om aktivitetslistan på nätterna. Kommer på tusen små saker varje dag. Jag får en lätt hjärtklappning när jag tänker på hur det kommer kännas att kliva in i montern på tisdagsmorgonen, redo för tre dagars mässjobb.

4 kommentarer:

  1. Åh, förstår känslan precis! När det verkligen är dags för den där mässan eller eventet som man planerat för så länge. Man är rätt slut håller nästan andan för man vet inte till 100% om allt kommer klaffa. Men så får man så mycket energi av teamet och bara hela mäss-doften och känslan av att "nu jäklar köör vi!" Heja er och lycka till, det låter som ni kommer få tre super-dagar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ledig delar av veckan efter och det är nog en jäkla tur. 😅

      Radera
  2. Låter kul med mässa (även om det är intensivt). Tycker man brukar få ny energi och inspiration när man gör något som bryter av mot vardagsjobbet. Hoppas allt går bra.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli superkul! Tack! 😊

      Radera