juni 06, 2020

Nationaldagen.

Vi vaknar till den sjätte juni. Det regnar på andra sidan rullgardinen. Öppnar fönstret och kryper tillbaka ner under täcket. Molnen blåser bort och himlen blir blå för en timme eller två. Vi tar oss ut, promenerar genom Hagaparken och stora kyrkogården. Handlar till en indisk gryta, blir så fruktansvärt sugen på Gott&Blandat och norpar till mig en påse.

Det regnar när vi kommer ut, fäller upp paraplyerna och låter godispåsen pendla mellan oss. När vi kommer hem öser regnet ner och sedan fortsätter det så. De fixar vidare med taket och jag sitter skräddare i soffan med datorn i knät.

1 kommentar:

  1. När jag hittade Dr. Ogume, var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume via hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag hade gett vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma tillbaka tillsammans. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän att skicka mig igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem:
    1) Kärleksformer
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Bindande stav.
    6) Uppdelningar

    SvaraRadera