september 11, 2024

Höstuniformen

Säsongen när man är ständigt ruinerad på strumpbyxor har officiellt börjat. HM körde någon rea häromdagen och jag beställde hem fyra tvåpack av mina favoriter i fyrtio den. Gick sedan förbi Ica och köpte tre förpackningar av deras allra tunnaste strumpbyxa.

Den är fin, tiden innan strumpbyxorna behöver vara tjocka och heltäckande. När de fortfarande kan vara tunna, när de andas september oktober, när man bär dem med sockor i loafers och till en kort kjol, enkel t-shirt och kavaj.

4 kommentarer:

  1. Du inspirerade mig att ha strumpbyxor idag! Tjiho! (Känn dig som en influencer) /Tove

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh wow, vilken känsla! 🥰

      Radera
    2. Kände mig skitsnygg hela dan idag i mina strumpbyxor! Tar samma imorm :)

      Radera
    3. Haha, bra där!

      Radera