september 18, 2024

Årets viktigaste

Jag håller konferens för min avdelning idag och imorgon. Jag har hållit i många konferenser, ansvarat för otaliga av dem, men det här är den första som jag håller i som är för en avdelning som jag själv leder.

Jag tror inte att det någonsin har känts roligare än idag. Som jag har längtat efter de här dagarna, haft de som målbild när något annat har varit jobbigt. Blundat och tänkt på ikväll, på när jag sitter på restaurangen med dessa tio fantastiska människor runt mig.

Att samla dem i samma rum och ge dem min fulla uppmärksamhet, att tillsammans prata oavbrutet om allt vi ska göra, att berätta hur viktiga de är, att överraska dem med en rolig aktivitet när vi konfererat klart, att ta med dem till min favoritrestaurang och bjuda dem på en fin middag. Det är kanske det viktigaste jag gör i år.

1 kommentar:

  1. Låter himla fint! En ynnest att få leda en sådan härlig grupp kan jag tänka mig. Och grattis till dem som har en så inkännande, rolig och närvarande chef <3

    SvaraRadera