april 19, 2024

Livet va

Det har varit en hård vecka. Konflikter att hantera, människor som inte levt upp till förväntningar och en tung känsla i bröstet. Jag vet inte om det är veckan som varit, pollen eller någon slags vårtrötthet, men jag är så trött, så trött, hela tiden så trött.

Jag somnade klockan nio igår. Det gick inte att hålla sig vaken längre, ögonlocken slog igen av sig själva. Sov till sju och ville bara sova mer. Men nu är snart arbetsveckan över. Nu är det snart helg.

Jag ska på releasefest ikväll, min mans kompisar släpper album. Absolut skoj, men jag längtar hem till soffan, till mjukisar, till att somna tjugotvå. Har föreslagit att han ska göra det till en grabbkväll, men av någon anledning vill han verkligen att jag ska följa med. Fint absolut, men ni vet, tröttheten. Jag vill bara sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar