april 23, 2024

Dramaqueen

Svart pösig skjorta nedstoppad i jeans, höga klackar och ett svart skärp. Egentligen är outfiten klar så, men den eviga kylan tvingar på en kavaj. Våren stannade av och april gör mig på dåligt humör. 

Försöker lyssna genom Taylor Swifts nya album tre gånger men blir uttråkad. Det är sorgligt för det är ju Taylor Swift. Ingenting jag läser är bra, byter böcker sjuttioelva gånger. Har en ständig lust att kasta saker genom rummet. Tänder ljus i hela lägenheten, dricker te och gömmer mig under en filt. Om inte våren kommer snart så gråter jag.

6 kommentarer:

  1. Längsta april ever. Förra året drack vi öl utomhus i mitten av april. Idag vaknade jag till snöoväder och 1 dm nysnö. Inte OK.

    SvaraRadera
  2. Den 8 april ägde ölpremiären utomhus rum förra året. I år känns den fortfarande väldigt avlägsen🙄
    Carina

    SvaraRadera
  3. Håller helt med om Taylor. Så synd, förra albumet fastnade liksom direkt hos mig men det nya lyfter liksom inte?

    Lohe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar ta sig nu, fortsätt lyssna så kanske det gör det för dig med!

      Radera
    2. Jag försökte en stund igår igen men det gick sådär 😆 Jag ger inte upp riktigt än!
      Lohe

      Radera
  4. Det tog några dagar för mig men nu är jag fast! Känns som en blandning av Folklore och Midnights - underbart! Ser fram emot 18 maj 😍

    SvaraRadera