april 10, 2024

Bosslady

Jag är inne i ett spännande jobbflow. Har en enorm grej på gång där jag undersöker hur vi kan använda oss av AI i försäljning, affärsutveckling och kundservice. På många olika sätt, verkar vara svaret. 

Jag väckte frågan i måndags och har redan haft flera möten med olika IT- och strategimänniskor. Har även spenderat all ledig tid med att lyssna på poddar om AI, läsa artiklar om AI och chatta med Copilot om AI. 

Promenerade hem från jobbet igår, i höga klackar och trenchcoat och just anmäld till ett event om AI i affärsvärlden, och kände att jag aldrig nånsin varit mer bosslady. En angenäm känsla.

3 kommentarer:

  1. Gu’ så spännande! Kanske inte är sånt du vill (kan?) skriva om på bloggen men jag blir jättenyfiken! 🤗
    Lohe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan absolut utveckla mina tankar och idéer vid tillfälle!

      Radera