januari 25, 2024

Om en värld som snurrar och tjejer som förtjänar allt

Ångrar så mina ord från igår eftersom jag vaknade alldeles yr idag. Jag tror att det är blodtrycket som jäklas, det har alltid varit lågt. Men det betyder att jag sitter hemma i soffan, iförd träningskläder, ett osminkat ansikte och smutsigt hår fångat i en knut. Jag har dock datorn i knät och inget netflix i sikte men det gör inget, det är lite mysigt ändå.

Jag ska vila en stund, lägga mig raklång på soffan och stirra upp i taket och hoppas att världen slutar snurra, för jag behöver stryka en klänning, hoppa in i duschen och göra mig presentabel. Ikväll ska jag ta med mina tjejer på kontoret i den lilla staden ut på den bästa restaurangen som staden har, bjuda dem på en fin middag och få dem att förstå hur värdefulla de är.

2 kommentarer:

  1. Inte kristallsjukan eller så? Hoppas det går över så att du kan njuta av middagen ikväll!
    Lohe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är klassiska lågt blodtryck-symtom. Jag har haft det sedan tidiga tonåren så är van. Mår redan mycket bättre. :)

      Radera