januari 02, 2024

Statusrapport från årets andra dag.

Så blev det vecka ett och den andra lediga veckan. Jag startade den med att jobba en timme. Attestera tidrapporter, läsa ikapp mailen, gå genom ansökningar till en tjänst som jag annonserar för. Sånt som måste göras, men som går utmärkt att göra från sängen.

Jag tror inte att jag har berättat det, men jag har fått ännu ett ansvar på mitt bord. I januari utvidgas min avdelning med en ny gruppering. Går allt enligt plan utvidgas den snart igen, med ytterligare ett led. Då blir vi nästan som en egen liten organisation.

Jag ser fram emot att starta upp 2024 med att jobba hårt, att se saker falla på plats enligt planen som jag skapade 2023. Jag ser dock också fram emot att vara ledig en vecka till. Nästan-ledig, iallafall. Ikväll kommer barnet hem efter en vecka borta och jag tror att vi ska fira det på något sätt. Jag vet inte exakt hur än, men sånt brukar lösa sig.

2 kommentarer:

  1. Låter som att 2024 blir ett spännande år! Snyggt jobbat!
    Lohe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men tack! Ser verkligen fram emot 2024, tror det kommer bli ett bra år både på och utanför jobbet. (Haha, hoppas det där inte blir ord jag får äta upp.)

      Radera