januari 24, 2024

En flicka får väl drömma

Jag är en smula avundsjuk på min man. Jag skulle också vilja bli sjuk, ställa in alla mina möten och inte lämna sängen. Samtidigt har jag en middag som jag inte vill missa imorgon och två personer som börjar nästa torsdag och jag vill inte vara sjuk i helgen, så det är måndag till onsdag nästa vecka som gäller om jag ska vara sjuk.

Förutom att jag behöver göra introduktionsprogrammet till de nya personerna då, tusan också. Jaja. Det är väl inget att önska egentligen, men det hade varit skönt att stänga av telefonen och datorn och bara sova, läsa och titta på serier en dag eller två.

2 kommentarer:

  1. Till helgen kanske? /Tove

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä men på helgen vill man ju inte vara sjuk, då vill man ju leva ett liv i sus och dus.

      Radera