juli 30, 2020

Om regn, handväskor och berusning.

Det är ännu en regnig kväll men det gör ingenting, för vi tittar på dåliga videos på youtube och delar på suröl. Jag skrollar sidor upp och ner med handväskor. Pendlar mellan att vara väldigt snål och oerhört generös när det kommer till handväskor.

Jag har lagat en sallad med kyckling och getost, soltorkade tomater och oliver och ruccola och röd quinoa. Lyssnat på The Chicks nya album och inte kunna stå stilla. Har textat med Dana om att dricka vin tillsammans, för det har gått flera veckor och jag saknar henne.

Så häller min man upp ännu en suröl i varsitt glas och jag tittar på honom med ett öga. Det är alltid så jag märker att jag är salongsberusad. När jag blir berusad på riktigt leker jag flygplan, men tack och lov är det flera år sen sist.

9 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams. Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han slöt mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollstavarna, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Älska trollformler
    2) Lost Love Spells
    3) Stoppa skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Graviditet spell
    6) Uppdelningar
    7) Dödsförtroll
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej alla jag vill vittna om den stora och kraftfulla stavspelare med namnet Priest Ade som tog tillbaka min ex som lämnade mig och förlovade sig med en annan tjej, Vi var lyckliga tillsammans när han plötsligt bara bytte han brukade ringa mig varje morgon och kvällen innan han gick till sängs men allt som slutade när jag ringer honom skrikade han på mig och sa till mig att han inte ville ha något att göra med mig längre, jag var så ledsen och förvirrad att jag inte visste vad jag skulle göra då Jag gick på nätet för att söka hur jag fick tillbaka mitt ex sedan hittade jag en artikel där någon pratade om hur den stora och kraftfulla präst Ade hjälpte henne och hon lämnade sin e-postadress jag tog den och kontaktade honom jag sa till honom mitt problem han bara log och sa till mig att slappna av allt kommer att vara OK jag gjorde allt han bad mig att göra och han försäkrade mig att efter 24 timmar kommer han att vara tillbaka, till min största överraskning nästa morgon var det min pojkvän han kom tillbaka och knälade och bad för mig att acceptera honom tillbaka nu vi är så lyckliga tillsammans att han också kan hjälpa p kontaktar du honom

      ancientspiritspellcast@yahoo.com eller ancientspiritspellcast@gmail.com

      https://priestade.blogspot.com

      Visa mer på YouTube: https://youtu.be/jWta3jLP_fo

      WhatsApp +2347059715465






      Hej alla jag vill vittna om den stora och kraftfulla stavspelare med namnet Priest Ade som tog tillbaka min ex som lämnade mig och förlovade sig med en annan tjej, Vi var lyckliga tillsammans när han plötsligt bara bytte han brukade ringa mig varje morgon och kvällen innan han gick till sängs men allt som slutade när jag ringer honom skrikade han på mig och sa till mig att han inte ville ha något att göra med mig längre, jag var så ledsen och förvirrad att jag inte visste vad jag skulle göra då Jag gick på nätet för att söka hur jag fick tillbaka mitt ex sedan hittade jag en artikel där någon pratade om hur den stora och kraftfulla präst Ade hjälpte henne och hon lämnade sin e-postadress jag tog den och kontaktade honom jag sa till honom mitt problem han bara log och sa till mig att slappna av allt kommer att vara OK jag gjorde allt han bad mig att göra och han försäkrade mig att efter 24 timmar kommer han att vara tillbaka, till min största överraskning nästa morgon var det min pojkvän han kom tillbaka och knälade och bad för mig att acceptera honom tillbaka nu vi är så lyckliga tillsammans att han också kan hjälpa p kontaktar du honom

      ancientspiritspellcast@yahoo.com eller ancientspiritspellcast@gmail.com

      https://priestade.blogspot.com

      Visa mer på YouTube: https://youtu.be/jWta3jLP_fo

      WhatsApp +2347059715465









      Hej alla jag vill vittna om den stora och kraftfulla stavspelare med namnet Priest Ade som tog tillbaka min ex som lämnade mig och förlovade sig med en annan tjej, Vi var lyckliga tillsammans när han plötsligt bara bytte han brukade ringa mig varje morgon och kvällen innan han gick till sängs men allt som slutade när jag ringer honom skrikade han på mig och sa till mig att han inte ville ha något att göra med mig längre, jag var så ledsen och förvirrad att jag inte visste vad jag skulle göra då Jag gick på nätet för att söka hur jag fick tillbaka mitt ex sedan hittade jag en artikel där någon pratade om hur den stora och kraftfulla präst Ade hjälpte henne och hon lämnade sin e-postadress jag tog den och kontaktade honom jag sa till honom mitt problem han bara log och sa till mig att slappna av allt kommer att vara OK jag gjorde allt han bad mig att göra och han försäkrade mig att efter 24 timmar kommer han att vara tillbaka, till min största överraskning nästa morgon var det min pojkvän han kom tillbaka och knälade och bad för mig att acceptera honom tillbaka nu vi är så lyckliga tillsammans att han också kan hjälpa p kontaktar du honom

      ancientspiritspellcast@yahoo.com eller ancientspiritspellcast@gmail.com

      https://priestade.blogspot.com

      Visa mer på YouTube: https://youtu.be/jWta3jLP_fo

      WhatsApp +2347059715465

      Radera
  2. TACK DR ISIKOLO SOM KOMMER TILL MIN RÄDDNING PÅ MINA VÄRSTA STUND.
    Jag är Jackie Marmero. Min man och jag har kämpat mot äktenskapsproblem under de senaste 6 månaderna och jag visste inte att familjen var hjärnan bakom de problem vi någonsin haft. Problemen eskalerade och han flyttade så småningom ut ur huset. Jag var ensam med min dotter och livet var eländigt utan honom vid min sida. Jag gjorde allt jag kunde för att få slut på problemen men utan resultat. Så jag var tvungen att söka hjälp vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO. Precis som jag alltid har velat hörde han mitt rop och kom mig till hjälp. Han löste problemen vi hade och min man och jag kom tillbaka tillsammans och det förvånar mig fortfarande när jag får resultatet inom 2 dagar som han lovade. Om du har problem med din partner, kontakta honom nu och han kommer inte att svika dig lika bra eftersom han är pålitlig och pålitlig. mejla honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  3. OM DU BEHÖVER TJÄNSTERNA OCH STÖD FÖR ATT FÅ DIN ÄLSKARE TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO
    Jag heter Edna Brewster och jag är här för att uppskatta Dr Isikolo. Jag har alltid haft ett komplicerat förhållande till min pojkvän. Vi slogs så många gånger på grund av osäkerhet på båda sidor och vi separerade. Jag visste mycket väl att jag fortfarande älskar honom och behövde honom tillbaka i mitt liv. Han försummade min vädjan och ansträngningar för att göra saker rätt och jag fick information om att han redan träffade en annan kvinna. Jag kunde inte hjälpa situationen så jag var tvungen att kontakta DR ISIKOLO och vi pratade och jag förklarade allt för mig. Han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig och se till att jag får honom tillbaka till mig. Han slösade inte bort någon tid på att hjälpa mig och han återställde kärleken och glädjen vi delade och jag fick min man tillbaka till mig. Jag vet bättre att allt så många människor säger om DR ISIKOLO faktiskt är sant när jag fick resultatet av hans arbete för mig 48 timmar som han lovade. Tro mig han kan hjälpa dig också om du tror. Så bara kontakta honom nu. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp/Viber honom på +234-8133261196

    SvaraRadera
  4. MÖJLIGHETEN ATT FÅ DIN EX-PARTNER TILLBAKA GARANTERAS MED DR ISIKOLO. KONTAKTA HONOM NU
    Hej alla, jag heter Ellinor Lava. Jag visste aldrig att det fanns en stor möjlighet för mig att ha min man tillbaka till mig förrän jag träffade DR ISIKOLO. Det var riktigt tufft för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan kvinna. Jag var förkrossad och kunde inte ta mig tillbaka. Hans vänner och familj gjorde allt de kunde för att återförena oss men det visade sig misslyckat. Jag var ensam i några månader och kunde inte se mig själv älska en annan. Så jag var tvungen att söka hjälp från DR ISIKOLO som gav mig privilegiet att se till att mina hjärteönskningar blev uppfyllda. Han återförenade oss och kärleken och lyckan återställdes. Hans ord är hans bundna och han misslyckas aldrig när han lovar någon 48 timmar att få resultatet vilket förvånade mig när mitt eget resultat manifesterades. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans. Kontakta honom nu. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  5. CÂND CĂUTAȚI UN CASTĂTOR DE VORAȚI DE ÎNCREDERE PENTRU A VA AJUTA ȘI ÎȚI REDUCEȚI EXOSUL, CONTACTAȚI DR. ISIKOLO.
    Bună ziua tuturor, numele meu este Karin Dahlgren. A fost foarte greu pentru mine când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă. Eram distrus emoțional și nu știam ce să fac ca să-l recuperez. Am fost în dificultate luni de zile și am continuat să caut ajutor de pretutindeni până am ajuns să aflu despre DR ISIKOLO. L-am contactat și i-am explicat problemele mele. A fost dispus să mă ajute și să mă îndemne să respect procedurile, astfel încât să poată restabili dragostea dintre mine și bărbatul meu și, de asemenea, să se asigure că am fost amândoi înapoi unul la celălalt. Am îndeplinit toate cerințele și și-a făcut treaba. După 48 de ore, am primit un mesaj de la iubitul meu în care îmi cerea o întâlnire ca să putem arunca lucrurile la gunoi. Acum suntem din nou împreună și totul datorită lui DR ISIKOLO. El te poate ajuta și pe tine dacă ești dispus să crezi și să rămâi plin de speranță. Doar e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-i puteți WhatsApp pe +2348133261196

    SvaraRadera
  6. Ett stort tack från mig, Marie Levi till DR ISIKOLO för att du hjälpte mig att återställa mitt trasiga hem. Inkonsekvens har varit ordningen för dagen i mitt hem och äktenskap. Min man har haft ett jäkla problem och slitit i mitt kött ända sedan vi började ha för många missförstånd. Vissa dagar gick han bara och kom aldrig tillbaka förrän de senaste veckorna. Jag var förkrossad och försökte allt jag kunde för att åtgärda problemen men lyckades inte. Jag var tvungen att söka efter hjälp och jag blev uppmanad av en vän att kontakta DR ISIKOLO vilket jag gjorde. Jag visste aldrig att det skulle vara möjligt eftersom problemen hade dröjt sig kvar i två hela år. DR ISIKOLO försäkrade mig och sa bara till mig att lita på honom och tro på att få mina önskningar uppfyllda. Han fixade mitt äktenskap med sitt kraftfulla kärleksåterföreningsband och mitt hem är fantastiskt igen och min man är med mig för att aldrig lämna längre. Kontakta honom också och tro att han kan hjälpa dig eftersom han inte har några dåliga uppgifter. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson från Las Vegas och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera