maj 12, 2020

Femton.

Jag försöker minnas vad jag gjorde för femton år sedan. Det är ganska blurrigt, men antagligen låg jag på uppvak efter kejsarsnittet och försökte känna mina ben. Jag minns mitt första möte med mitt barn, hur han lyftes från min mage till mitt bröst, men jag minns inte den andra gången vi möttes. Minns inte hur det gick till, minns inte den exakta känslan.

Det gör egentligen inte så mycket, för vi har vuxit ihop sedan dess. Vi sjöng för honom imorse, åt våra plättar och han öppnade sina presenter, sedan kramade han oss och gick till skolan. I någon timme till är det kompisar och träning, men snart kommer han hem.

Jag ska gå och skala räkor, hacka dill och rödlök och klyfta en citron. Göra två våffelsmetar, en med en näve parmesan i och en som lämpar sig bättre till grädde och drottningsylt. Det är barnet som har valt middag idag. Mitt femtonåriga barn, min stora lilla unge.

4 kommentarer:

  1. Så mysigt! Vad önskar sig en femtonåring i present? Jag är helt lost i den åldersgruppen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just den här femtonåringen har precis skaffat sig en egen stil och upptäckt det där med märkeskläder. Han önskade sig således mockasneakers, en blazer och lite andra snygga kläder. Han ville även gå till en barberare och bli klippt så det gjorde han efter skolan igår. :)

      Radera
  2. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Älska trollformler
    2) Lost Love Spells
    3) Stoppa skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Graviditet spell
    6) Uppdelningar
    7) Dödsförtroll
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  3. När jag hittade Dr. Ogume, var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume via hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag hade gett vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma tillbaka tillsammans. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän att skicka mig igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem:
    1) Kärleksformer
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Bindande stav.
    6) Uppdelningar

    SvaraRadera