augusti 23, 2018

Lägesrapport.

Sitter i soffan och äter glass. Vanilj bourbon, fast den smakar nästan ingen bourbon alls. Jag har spenderat en full dag på jobbet, lagat mat och diskat undan och tvättat två maskiner och lever fortfarande. Jag är nog egentligen värd lite mer bourbonsmak i den här glassen.

Jaha. Imorgon är det fredag och tydligen ska vi skolka på eftermiddagen och plocka kantareller istället. Tänker att jag ska smuggla med kanelbullar och en kaffetermos och hitta mig en stubbe. Helskotta, nu kommer mitt barn ut ur duschen, måste gömma glassen. Hej!

2 kommentarer:

  1. Haha, kan det kanske vara bourbonvanilj, alltså en vaniljsort, istället döe bourbon-sprit?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah men vad fan, jag tänkte på sprit med en gång! Känner mig både lite dum samt snuvad på konfekten.

      Radera