augusti 21, 2018

Glad och positiv.

Jag vaknade irriterad imorse. Eller vaknade är fel, för jag har fan inte sovit. Har bara hostat och snörvlat och snutit mig inatt. Jag är inne på dag två av att vara sjuk och jag hatar det. Är så intensivt jävla trött på det. Jag vill upp och ut, jag vill ha krispig luft, jag vill sitta på mysiga kaféer, plocka kantareller i skogen och gå på dagsbio.

Jag har strumpor på mig för första gången på fyra månader. När jag öppnade datorn imorse väntade en grej som inte kan lösas från soffan, svarade jag fixar det det första jag gör imorgon, är säkert frisk nog för kontoret då och jag fattar inte varför jag sa så. Jag kommer inte vara frisk imorgon, jag kommer inte åka till kontoret imorgon. Nu måste jag gå och ha ångest över det här hela dagen och sen pudla i eftermiddag och skämmas.

Helvetes jävla piss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar