april 19, 2018

Morgontankar.

Jag vaknar av alarmet. Klockan är arton minuter före sju och jag ligger kvar, vet att jag får snooza två gånger. Jag ligger vänd mot hans sida, men han är ju inte där. Lägger handen mot de kalla lakanen, blundar och tänker att det är det mjuka håret på hans bröstkorg som mina fingertoppar vilar i. Jag tittar upp igen, tror nästan att han ska vara där, men det är bara ett ljusgrått lakan under mina fingrar.

Jag sätter ner mina bara fötter på trägolvet. Tassar upp, förbi Adrians rum. Han ligger som en liten hög under sitt täcke, bara de djupa andetagen hörs. Framför mig öppnar hallen upp sig i det stora rummet, där ljuset är högt och krispigt. Om någon timme kommer våren fortsätta kasta sina första solstrålar in genom våra fönster och upp på de höga väggarna.

Jag stannar där, där hallen övergår i vardagsrum. Känner hur lyckan rusar genom mig. Tänker på barnet som ligger och sover i sin säng, på mannen som snart är tillbaka bredvid mig, tänker på allt det som jag har. Tänker att jag är så sanslöst lyckligt lottad.

1 kommentar:

  1. Hej, är här inte bara att vittna utan också att uppmuntra människor som står inför civil- eller relationsproblem. Om Dr Ogundus fantastiska verk, email: [drogunduspellcaster@gmail.com] jag blev förlorad i kärlek med min man tills en kvinna tog honom ifrån mig. då ropade jag till min vän och hon berättade för hur hon mötte ett liknande problem och gav den här stora mannen kontakten med mig och jag gav alla de föremål han behövde för stavningen och nu är glad igen att bli kär i min familj. Jag anställer dig att kontakta den här mannen. Din berättelse eller smärta kommer att förändras inom några dagar och du kommer att le som jag idag. Återigen är tacksam. Kontakta honom på hans email via: [drogunduspellcaster@gmail.com] om du står inför någon form av problem
    1. Få din älskare eller man tillbaka
    2. Pengar stava / lycka till stavning
    3. Om du vill stoppa din skilsmässa
    4. Skyddsspel
    5. Få jobbstavning
    6. Kampanjer
    7. Få pengarna tillbaka.
    8. viktminskning stavning
    9. Kärlekstavning
    10. Om du vill tillfredsställa din partner / botemedel för svag erektion
    11. Graviditetsstavning

    SvaraRadera