september 15, 2023

Om att vara trettiosju.

Idag fyller jag trettiosju. Jag tjuvstartade firandet redan efter jobbet igår med att först dricka ett glas vin med min kollega - hon som har blivit en vän och som snart behöver ett namn här på bloggen - och sedan ha kroppsvård i hundra år i sällskap av ännu ett glas vin.

Har således startat mitt trettiosjunde år fräsch som en nyponros. Som en present till mig själv har jag bara planerat in roliga möten idag, som en festkommitté och ett planeringsmöte. Efter lunchen ska jag få min present från barnet: Nordiska muséet och ett glas bubbel.

Vid sjutton drar barnet till sin pappa och jag lämnas över till min man. Eftersom vi ska bli fransmän har jag önskat att äta födelsedagsmiddag på Crêperie & Logi. Mycket rimligt ändå att fylla trettiosju och vilja ha pannkakor.

5 kommentarer:

  1. Grattis! Ha en härlig födelsedag🤗
    Carina

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Låter som en fin plan.

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis, låter som en härlig födelsedag 🤩🥂🥳

    SvaraRadera