juni 19, 2023

Inte illa för en måndag.

Måndag igen. Jag startade dagen med ett frukostmöte på Elite Hotel Carolina Tower. Promenerade förbi vårt nya kontor på vägen hem och kunde inte hålla mig. Textade byggledaren och frågade om jag fick kika. Ja, kom in! svarade han.

Klev in genom dörren och kände en stark känsla av lycka. Vandrade genom kontoret, först ett varv och sedan ett varv till, bara för att jag behövde se det igen. Stannade framför ett öppet fönster och tittade ut på de höga husen på andra sidan gatan.

Promenerade hem igen, tog ett par möten, åt lunch framför datorn, knyckte en arbetstimme för att träna. Och nu har jag precis duschat, lagt en ny makeup och blåst ut håret, klivit i en klänning (men ingen behå) och ska möta kontorets alla kvinnor för sangria och tapas på en restaurang i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar