maj 09, 2017

Sjukan.

Jag väntar på ett samtal. Det är det sista brådskande som jag behöver göra för dagen, sedan får jag sova. Det är tisdag och klockan är bara lite mer än lunch. Jag blir sjukare för varje dag. När telefonen har ringt och vi har lagt på igen, då ska jag kliva ut klänningen och strumpbyxorna och ner i sängen. Sova bort hela eftermiddagen.

Vi var hemma igår, jag och Adrian. Han hade feber i helgen och var ännu inte helt pigg när måndagsmorgonen kom, så vi tog dagen i soffan. Han tittade på Twilight och jag arbetade. Åt pannkakor och glass och det sista av hans påskägg som både hade glömt bort.

Och imorse tog jag på en klänning och mascara och tänkte att jag nog blir piggare om jag ser piggare ut. Det funkade inte. Kom till pendeln och sen vände jag hemåt igen. Har jobbat bort de flesta punkterna på dagens agenda, resten får vänta. Jag vill bara bli frisk nu.

1 kommentar:

  1. vi har jullån för dig och din familj att njuta av denna semester jullån är tillgängligt nu kan du ansöka vilket belopp du vill vi har ett lån för dig
    behöver du ett lån? Skicka ett mejl till remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu de närmaste 6 – 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi utfärdar lån med 2% ränta, med en snabb tjänst erbjuder vi alla typer av lån, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån
    Skicka oss ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com}
    vi har ett lån till dig ..

    SvaraRadera